Doorgaan naar inhoud

Schilderijen indonesie

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • Henk Gianotten Offline

Schilderijen indonesie

Bericht door Henk Gianotten »
Wie heeft schilderijen of tekeningen te koop van schilders die in Indonesie hebben gewerkt? Zoals Leo Eland, Willem Hofker, Rudolf Bonnet, Auke Sonnega en Arie Smit. Het kunnen ook buitenlanders zijn, zoals Donald Friend, Walter Spies, Theo Meijer en Roland Strasser. Bedankt voor je reactie.
Henk
  • brigitte Offline

Re: Schilderijen indonesie

Bericht door brigitte »
Ik heb een schilderij van de kunstenaar genaamd:

Abduhla
of
Abdulha

Zegt iemand dat wat. Ik heb het uit een erfenis en er is mij altijd verteld dat het wel van waarde kan ijn.

Wie weet hier meer van?

mvg
Brigitte
  • brigitte Offline

Bericht door brigitte »
Ik heb een schilderij van een kunstenaar genaamd Abduhla of iets wat hier precies op lijkt. Uit een erfenis. Er is mij verteld dat dit een idones. kunsternaar is en dat het schilderij wel van waarde is.

Weet u daar iets van?

mvg
Vrigitte
  • Ludwig Tempelaars Offline

Bericht door Ludwig Tempelaars »
Hier een e-mailtje van Ludwig Tempelaars, manager / promoter van de Indonesische kunstschilder Mr. Safari. Deze man maakt schiderijen die gewoonlijk in de smaak vallen bij westerlingen. Momenteel is hij voornamelijk bezig met het schilderen van vredige Buddha afbeeldingen. Wanneer u geintereseert bent stuur ik u een catalogus toe met een aantal van zijn schilderijen.

Bericht door derreck de vries »
Hallo Brigitte

Het is een oude advertentie dat weet ik.
Maar heb je dit schilderij nog ??
Stuur me dan even een fotootje.

Groet Derreck

Ik heb een schilderij van de kunstenaar genaamd:

Abduhla
of
Abdulha

Zegt iemand dat wat. Ik heb het uit een erfenis en er is mij altijd verteld dat het wel van waarde kan ijn.

Wie weet hier meer van?

mvg
Brigitte
Plaats reactie