Spendel Offline litho Kees van Dongen Bericht door Spendel » 08 aug 2004, 17:12 Citeer Te koop aangeboden : zwart wit litho Vrouw die haar haar opmaakt voor de spiegel Omhoog
Michiel van der Weele Offline Re: litho Kees van Dongen Bericht door Michiel van der Weele » 16 aug 2004, 14:39 Citeer Hallo, gaarne wat extra informatie: grootte, gesigneerd in de steen of "echt", nummering, welke bladzijde /nummer uit oevrecatalogus Juffermans, vraagprijs en waar kan ik hem bekijken?Met vriendelijke groet,Michiel van der Weele Omhoog
hans leijser Offline Re: litho Kees van Dongen Bericht door hans leijser » 12 sep 2004, 12:46 Citeer graag zou ik - indien mogelijk een digitale foto ontvangenbij voorbaat dankHans Omhoog
Tuinzing Offline Re: litho Kees van Dongen Bericht door Tuinzing » 30 sep 2004, 16:54 Citeer Heeft u verdere info over de door u aangeboden litho?MvGSpendel schreef:> Te koop aangeboden : zwart wit litho Vrouw die haar haar> opmaakt voor de spiegel Omhoog
covam Offline Re: litho Kees van Dongen Bericht door covam » 20 okt 2005, 12:21 Citeer ik wil een kleurenlitho van kees van dongen kopen , gaarne uw aanbieding m vr gr Omhoog