In verband met een onderzoek ben ik op zoek naar museummedewerkers die meer weten over de wijze waarop musea omgaan met blinde en slechtziende bezoekers.
Het Openluchtmuseum heeft speciale voorzieningen voor blinden en slechtzienden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mieke Smallegange Met vriendelijke groet, Joost van Aalst : In verband met een onderzoek ben ik op zoek naar museummedewerkers die meer weten over de wijze waarop musea omgaan met blinde en slechtziende bezoekers.
in het Historisch Museum Haarlemmermeer, alwaar het verhaal vertelt wordt van de bijna 150 jaar 'jonge'polder van de drooglegging tot stedebouwkundige ontwikkelingen nu, zijn op aanvraag speciale rondleidingen te organiseren. er zijn speciale 'voel'objecten die tastbaar inzicht geven in deze geschiedenis. neem contact op met hetmuseum als u meer wilt weten!
: In verband met een onderzoek ben ik op zoek naar museummedewerkers die meer weten over de wijze waarop musea omgaan met blinde en slechtziende bezoekers.
Vanaf 19 mei t/m 22 september in Huizer Museum Het Schoutenhuis, Achterbaan 82 te Huizen en in Visio Elizabeth Kalishuis tentoonstellingen met kunstwerken van slechtziende en blinde kunstenaars!!