Doorgaan naar inhoud

trompe l'oeil

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • Peter van den Bergh Offline

trompe l'oeil

Bericht door Peter van den Bergh »
Ik ben op zoek naar materiaal betreffende trompe l'oeil ook wel bedriegertjes genoemd in de schilderkunst. Nauw daarmee verwant ben ik ook op zoek naar een catalogus over 'annamorfische schilderkunst'. Wie kan mij helpen?
  • Inge Visser Offline

Re: trompe l'oeil

Bericht door Inge Visser »
Sinds kort ben ik zelf bezig met muurschilderingen en dus bijna automatisch op zoek naar informatie over trompe l'oeil. Ben benieuwd wat je hebt gevonden!!
groetjes,
Inge: Ik ben op zoek naar materiaal betreffende trompe l'oeil ook wel bedriegertjes genoemd in de schilderkunst. Nauw daarmee verwant ben ik ook op zoek naar een catalogus over 'annamorfische schilderkunst'. Wie kan mij helpen?
  • Thom Lansbergen Offline

Re: trompe l'oeil

Bericht door Thom Lansbergen »
Misschien zijn jullie uitgeschilderd. De oproep is van een paar jaar geleden. Maar ik heb wel wat materiaal. Hebben jullie voor mij enkele titels van een aantaal boeken waarin de techniek van het fresco schilderen "uit de doeken wordt gedaan".
  • Kim Van Damme Offline

info trompe l'oeil

Bericht door Kim Van Damme »
Als laatstejaarstudente moet ik dit jaar een eindwerk maken dat over trompe l'oeil gaat. We moeten zowel een muurschildering als een theoretische bundel maken.
Zouden jullie mij kunnen helpen om de nodige informatie te kunnen vinden.
Bedankt en wachtend op een antwoord
Kim

• Kim Van Damme Offline

info trompe l'oeil

Bericht door Kim Van Damme »
Als laatstejaarstudente moet ik dit jaar een eindwerk maken dat over trompe l'oeil gaat. We moeten zowel een muurschildering als een theoretische bundel maken.
Zouden jullie mij kunnen helpen om de nodige informatie te kunnen vinden.
Bedankt en wachtend op een antwoord
Kim

Plaats reactie