Doorgaan naar inhoud

Jan Kelderman te koop gevraagd

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • Ton Prast Offline

Re: Jan Kelderman te koop gevraagd

Bericht door Ton Prast »
: Soms liggen ze al jaren op zolder of in de kelder. Wellicht hangt er zelfs 1 in de kamer. Maar er zijn er meer dan van welke schilder ook. Olieverf schilderijen van Jan Kelderman. Ik verzamel ze en wil ze graag kopen. Heeft u er 1. Zend een e-mail naar 1.stamesko@wxs.nl
Ik heb voor u een mooie Kelderman te koop. Bent u nog geinteresseerd? Het gaat om een olie op doek werkje van 50h x 40b met een voorstelling van een Parijse straatscene. Het doek is in goede staat en gesigneerd 'J Kelderman' en 'Paris'. Ik ben niet in het bezit van de techniek om u een digitale foto te sturen. Ik zou wel eens -als ik in de buurt- ben van de Keizersgracht met een foto lang kunnen komen. Het doek moet (vaste prijs) fl. 125,= kosten. Mail: tonprast@hotmail.com
  • W.M. Frie Offline

Bericht door W.M. Frie »
: Soms liggen ze al jaren op zolder of in de kelder. Wellicht hangt er zelfs 1 in de kamer. Maar er zijn er meer dan van welke schilder ook. Olieverf schilderijen van Jan Kelderman. Ik verzamel ze en wil ze graag kopen. Heeft u er 1. Zend een e-mail naar 1.stamesko@wxs.nlHallo....
Ik ben op het internet uw vraag naar schilderijen van Jan Kelderman =
tegen gekomen, ik heb een olieverf van hem van de schreierstoren in =
amsterdam ong. 30/40 x 40/50, graag zou ik willen weten wat het waard is =
en heeft u interesse in deze. Wel weet ik wat mijn vader in der tijd =
betaald heeft.
m.v.g. W.M. Frie

• Henk Weltje Offline

Bericht door Henk Weltje »
Ik heb een schilderij van J. Kelderman: een havengezicht met centraal een toren, rechts bebouwing en links (vissers?)schepen. Prachtig van kleur, mooie lucht, de schilder is niet zuinig geweest met verf. Er zit ergens een gaatje in het doek, maar dat is aan voorzijde niet of nauwelijks te zien. Formaat circa 50 x 40 cm (liggend).Ik wil er vanaf voor een redelijke bedrag, te weten ƒ 100. Graag uw reactie.
Henk Weltje
Plaats reactie