Doorgaan naar inhoud

James Ensor

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • Benthe Van Beurden Offline

James Ensor

Bericht door Benthe Van Beurden »
Voor mijn eindejaarsscriptie het derde jaar Secundair Kunstonderwijs had ik graag informatie ontvangen van James Ensor (geboren te Oostende). Biografie, werken, tentoonstellingen, e.d.
Bij voorbaat dank.
  • Johan Neirinck Offline

Re: James Ensor

Bericht door Johan Neirinck »
: Voor mijn eindejaarsscriptie het derde jaar Secundair Kunstonderwijs had ik graag informatie ontvangen van James Ensor (geboren te Oostende). Biografie, werken, tentoonstellingen, e.d.
: Bij voorbaat dank.
PMMK
Museum voor Moderne Kunst
Romestraat 11
8400 Oostende
Conservator:
Willy Van den Bussche
Commissioner general of the Exhibition
Tel: 00(32)59/50.81.18

• Johan Neirinck Offline

Site James Ensor - Oostende

: Voor mijn eindejaarsscriptie het derde jaar Secundair Kunstonderwijs had ik graag informatie ontvangen van James Ensor (geboren te Oostende). Biografie, werken, tentoonstellingen, e.d.
  • Johan Neirinck Offline

Re: James Ensor

• Debaere Pieter Offline

James Ensor

Bericht door Debaere Pieter »
Ik ben student, 6economie-talen, en
had graag informatie ontvangen van James Ensor, daar ik er een werk moet voor maken voor het vak esthetica. Alle informatie is welkom
Dank bij voorbaat.
  • Jo Smolders Offline

info Ensor

Bericht door Jo Smolders »
voor een werk in verband met grafische technieken, bespreek ik Ensor. Ik zoek biografieën, info over compositie,... van 'de oestereetster'
Bij voorbaat dank
  • mees liesbeth Offline

Re: Site James Ensor - Oostende

Bericht door mees liesbeth »
: : Voor mijn eindejaarsscriptie het derde jaar Secundair Kunstonderwijs had ik graag informatie ontvangen van James Ensor (geboren te Oostende). Biografie, werken, tentoonstellingen, e.d.
: : Bij voorbaat dank.
Plaats reactie