Doorgaan naar inhoud

Een virtuele kunstmarkt

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • Marco Legemaate Offline

Een virtuele kunstmarkt

Bericht door Marco Legemaate »
LS,
Dit bulletinboard is bestemd voor Vraag en Aanbod - een 'virtuele' kunstmarkt.
U kunt schilderijen per opbod verkopen, een portretopdracht plaatsen, of uw diensten op het gebied van kunst en cultuur aanbieden.
Veel succes,
Marco Legemaate
Museumserver
PS. Niet-relevante berichten worden verwijderd.
  • kalthoff Offline

Corneille: Le grand nu blue

Bericht door kalthoff »
TKA: Corneille: Le grand nu blue, formaat 1.5 m x 1,3 m, schitterend ingelijst, E/A versie, gesigneerd Corneille '86. Tel. 020-6979275
Prijs: fl. 7000,- Over de prijs is niet te onderhandelen.
  • Bert Huisman Offline

Herstel wissellijsten

Bericht door Bert Huisman »
: Te koop op maat gemaakte houten wissellijsten, hardboard achterplaat, vaste klemmen, glas.
: Prijsvoorbeeld: 30 x 30 cm.
f. 28,50
  • Henk Weltje Offline

Exlibris

Bericht door Henk Weltje »
Voor mijn verzameling grafische kleinkunst vraag ik exlibris en gelegenheidsgrafiek te koop. Liefst in de vorm van een bestaande verzameling, maar een ongeordende partij of enkele stuks zijn ook welkom. Graag aanbod.
  • Dick Ronner Offline

Exlibris

Bericht door Dick Ronner »
Triona Pers drukt typografische exlibris met houten en loden letters. Zie mijn webpagina.
  • Henkjo Kloosterman Offline

Corneille

Bericht door Henkjo Kloosterman »
Verschillende zeefdrukken te koop.
Voor een prijs opgave en welke zeefdruk u zoekt mail mij!!
  • Marlies Offline

Re: Een virtuele kunstmarkt

Bericht door Marlies »
Ik ben op zoek naar informatie over de invloed van Ecommrce op de kunsthandel, bekeken vanuit de kunsthandels/galleries en veilinghuizen. Wie kan mij helpen?
  • peter michielsen Offline

Re: Exlibris

Bericht door peter michielsen »
Ik kan u exemplaren van mijn eigen exlibris sturen, zes stuks, van Lohmus, Kalasjnikov, Mommen, Milach en Hornhaver. Maar ik verkoop niet, alleen ruil. Liefst: thema's heraldiek, geschiedenis/politiek/oorlog-vrede/ naakt/dood en vergankelijkheid en kunst (muziek, literatuur, beeldendekunst.

Plaats reactie