Doorgaan naar inhoud

Piet van der Hem in Spanje 1914

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • Herman Voogd Offline

Piet van der Hem in Spanje 1914

Bericht door Herman Voogd »
Wie weet iets over het kortstondige verblijf van de schilder Piet van der Hem in Madrid in 1914?
Ik ken zelf drie schilderijen en een ets uit die tijd o.a. de gewonde matador en een staand portret van een stierenvechter in een landschap, wie kent andere werken van hem met het stierengevecht als onderwerp?
Wie kent de identiteit van de "staande stierenvechter in het landschap" op het schilderij dat een jaar geleden bij Christies is geveild?
  • tom hageraats Offline

Re: Piet van der Hem in Spanje 1914

Bericht door tom hageraats »
: Wie weet iets over het kortstondige verblijf van de schilder Piet van der Hem in Madrid in 1914?
: Ik ken zelf drie schilderijen en een ets uit die tijd o.a. de gewonde matador en een staand portret van een stierenvechter in een landschap, wie kent andere werken van hem met het stierengevecht als onderwerp?
: Wie kent de identiteit van de "staande stierenvechter in het landschap" op het schilderij dat een jaar geleden bij Christies is geveild? tijdschrift De Kunst, van meneer wolf, jaargang 14/15 met interview van der hem
Plaats reactie