Doorgaan naar inhoud

Delfgaauw

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • J. van Loo Offline

Delfgaauw

Bericht door J. van Loo »
In ons familiebezit bevindt zich een schilderij gesigneerd: J.C. Delfgaauw, voorstellende een turfbaggeraar.
Wie kan mij aan meer gegevens over deze schilder helpen?
  • Gerrit Heemskerk Offline

antwoord

Bericht door Gerrit Heemskerk »
: In ons familiebezit bevindt zich een schilderij gesigneerd: J.C. Delfgaauw, voorstellende een turfbaggeraar.
: Wie kan mij aan meer gegevens over deze schilder helpen?
---
---
Dr. Johannes Gijsbertus Delfgaauw
Leerling van vader G.J. Delfgaauw
Woonde en werkte in Rijswijk
Schilderde landschappen en later abstract werk. Lid Kunstkring.
  • A.A. Brugman Offline

Re: antwoord

Bericht door A.A. Brugman »
Ik bezit sindskort eveneens twee schilderijen van J.G. Delfgaauw.Het zijn schilderijen die recent in mijn bezit zijn gekomen door overlijden van mijn moeder.
Ik heb foto's gemaakt en ben eveneens op zoek naar nadere informatie over deze persoon.
  • R.Rose Offline

Bericht door R.Rose »
:ik woon in canada en bezit al enkele jaren een schilderij van G.J. delfgaauw en zou graag meer over hem willen weten. Het is een boerderij met een boerinnetje die haar kippen aan het voeren is . Ik bezit sindskort eveneens twee schilderijen van J.G. Delfgaauw.Het zijn schilderijen die recent in mijn bezit zijn gekomen door overlijden van mijn moeder.
: Ik heb foto's gemaakt en ben eveneens op zoek naar nadere informatie over deze persoon.
  • R.Rose (montreal.canada) Offline

Bericht door R.Rose (montreal.canada) »
:Ik bezit een schilderij van G.J. Delfgaauw met een boerderij en een boerin die haar kippen aan het voeren is en zou graag meer van deze schilder willen weten. Ik bezit sindskort eveneens twee schilderijen van J.G. Delfgaauw.Het zijn schilderijen die recent in mijn bezit zijn gekomen door overlijden van mijn moeder.
: Ik heb foto's gemaakt en ben eveneens op zoek naar nadere informatie over deze persoon.
Plaats reactie