Doorgaan naar inhoud

H. van Wijngaarden

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

H. van Wijngaarden

Bericht door annus_sanctus »
Ivm het aanschaffen van een aantal schilderijen van de hand van Hidde van WIjngaarden (voornamelijik bloemenstillevens) en het schrijven over de schilder, ben ik op zoek naar mensen die werk van deze schilder in hun bezit hebben, en daar iets over kunnen vertellen, liefst met foto.
Vooral informatie over schilderijen met datum, maar ook informatie hoe het schilderij in bezit is gekomen. Foto's van de schilder zelf (?)

Er was eerder in 2004 een aantal reacties hier op dit forum, maar omdat we nu 18 jaar verder zijn, deze nieuwe oproep.

Hans
Verzamelaar van klassieke en moderne kunst.
Thema's zonnebloemen, bloemstillevens, landschappen, portretten, Indonesie.
Tevens verzamelaar van fotografie (kabinetfoto's/cdv's/albums
Willem van den Berg-fonds voor de kunst.
  • Traur000 Offline

Re: H. van Wijngaarden

Bericht door Traur000 »
Beste Heilige,

Ook hier (weer een jaartje na jou) een H v Wijngaarden geland. Opgepikt bij een kringloop in St Michielsgestel. Was eigenlijk een vergissing, ik dacht even aan Piet van Wijngaerdt.

Groet, Traur
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • RudiKoster Offline

Re: H. van Wijngaarden

Bericht door RudiKoster »
Hierbij een foto van een winterlandschap al ongeveer 70 jaar in familiebezit. Mijn vader beeft het in de vyftiger jaren op een veiling in Amsterdam gekocht. Gesigneerd met Huizen 1939
Bijlagen
Plaats reactie