Doorgaan naar inhoud

Wie herkent deze signatuur

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • MagdavanVeen Offline

Wie herkent deze signatuur

Bericht door MagdavanVeen »
Ik werk in een goede doelen kringloop en we hebben een oud schilderij binnengekregen. Ik heb geprobeerd de signatuur te ontcijferen maar dat lukt mij niet. Is er iemand die ons verder kan helpen? Voor een betere indruk heb ik ook een foto toegevoegd van het hele schilderij en van de achterkant.

Iedereen alvast bedankt voor de moeite!

Vriendelijke groet,
Magda van Veen
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • MagdavanVeen Offline

Re: Wie herkent deze signatuur

Bericht door MagdavanVeen »
Beste Sleegers,
we zijn vandaag bij Kunst&Kitsch geweest. In de huidige staat is de geschatte waarde voor de verzekering €1000 tot €1500, geschatte veilingprijs €500.
Afmeting 39cm x 48cm. Het moet nog wel schoongemaakt en opnieuw opgespannen worden.
Vriendelijke groet, Magda
  • sleegers Offline

Bericht door sleegers »
Beste Magda,
Wel eigenaardig dat de expert (handelaar) bij tussen kunst en kitsch een prijskaartje hangt aan een schilderij waar hij de maker niet van kent.
Jammer dat U niet tegen de expert heeft gezegd dat hij het voor de helft kon hebben, ik weet zeker dat hij geen belangstelling had.
De schilder is Arend Hyner (1866-1916) met schoonmaken en opnieuw opspannen op dit spieraam zal de genoemde prijs niet haalbaar zijn.
Ik wens U veel succes met de verkoop.
Met vriendelijke groet,
Jan Sleegers

Bericht door annus_sanctus »
beetje vreemd advies. als de veilingsprijs wordt geschat op 500, kun je m nooit verzekeren voor 1000-1500.
Verzamelaar van klassieke en moderne kunst.
Thema's zonnebloemen, bloemstillevens, landschappen, portretten, Indonesie.
Tevens verzamelaar van fotografie (kabinetfoto's/cdv's/albums
Willem van den Berg-fonds voor de kunst.
Plaats reactie