Jan Meijer Offline Smeedijzer Bericht door Jan Meijer » 31 jan 1999, 18:56 Citeer Zoek smeedijzeren objecten (Consoles, Pieds de Stalles, Verlichting etc) van NIC Freres en Paul Kiss Omhoog
Geert Van Driessche Offline smeedijzer verlichting Bericht door Geert Van Driessche » 17 apr 1999, 13:18 Citeer Ik ben op zoek naar winkels waar smeedijzeren verlichting wordt verkocht in Vlaanderen. Omhoog
Siepie van Kalsbeek Offline Re: smeedijzer verlichting Bericht door Siepie van Kalsbeek » 23 dec 1999, 16:41 Citeer : Ik ben op zoek naar winkels waar smeedijzeren verlichting wordt verkocht in Vlaanderen. Omhoog
steenkaai Offline smeedijzer : bed Bericht door steenkaai » 29 mei 2000, 22:02 Citeer Ik ben op zoek naar winkels waar smeedijzeren bedden worden verkocht in Vlaanderen.Voor kinderbed: min. 1.40 m breed Omhoog
Toine Schoenmakers Offline Re: smeedijzer verlichting Bericht door Toine Schoenmakers » 31 dec 2000, 10:14 Citeer : : Ik ben op zoek naar winkels waar smeedijzeren verlichting wordt verkocht in Vlaanderen.Hallo?Ik maak smeedijzeren bedden op maat naar Uw of mijn ontwerp.Toine Schoenmakers Ossc.hulsbeek@wxs.nl Omhoog