Doorgaan naar inhoud

Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • JosinevT Offline

Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

Bericht door JosinevT »
De opa van mijn man heeft dit schilderij aan zijn vrouw gegeven op hun huwelijksdag. Nu hangt het bij ons en we zouden het erg leuk vinden hier meer over te weten te komen. Schilder? Naam van het werk? Evt. waarde? Ik ben benieuwd. Alvast bedankt.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4

Re: Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

Bericht door hildedriessen »
Ik heb toevallig precies dezelfde, gesigneerd S. Bruijnestein. Dat is Tilly Moes alias Fia van Driel en nog een serie pseudoniemen. Deze signatuur Van Nieuwen(r)diep is ook een verzinsel, want die naam heeft nooit bestaan. Ik vermoed dus dat ook dit een Tilly Moes Hier zie je de massa klaprozen die zij en haar hulpjes hebben geschilderd. De waarde is van een paar tientjes tot 100 euro.

https://www.google.com/search?q=%22Tilly+Moes%22+klaprozen&tbm=isch&ved=2ahUKEwirv7uPmOv3AhUjg_0HHdqBDl4Q2-cCegQIABAA&oq=%22Tilly+Moes%22+klaprozen&gs_lcp=CgNpbWcQA1DiDVi5IWCSKGgAcAB4AIABdIgBzQKSAQMwLjOYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=iAWGYqvbIaOG9u8P2oO68AU&bih=744&biw=1375
  • Wilmakuyt Offline

Re: Wie weet meer over deze bloemen in vaas?

Bericht door Wilmakuyt »
JosinevT Schreef:
-------------------------------------------------------
> https://www.schilderijen-site.nl/woordenboek/tilly
> -moes/
>
> Erg leuk ook haar geschiedenis te lezen.

Ik heb hier bijna hetzelfde schilderij. Mij. Ouders hebben deze gekregen op hun trouwdag in 1957.
Weet iemand wie dit heeft gemaakt, ik kan nergens ontdekken wie het heeft geschilderd.
Bijlagen
Plaats reactie