Wilma1955 Offline Berichten: 2 Lid geworden op: 27 jan 2022, 23:31 Gesigneerd door? Bericht door Wilma1955 » 28 jan 2022, 12:42 Citeer Ik heb zelf al overal op gezocht Maja... Mata... Of zijn het geen a's? Kan iemand me op weg helpen? Bijlagen Omhoog
mark plaat Offline Berichten: 722 Lid geworden op: 08 jul 2012, 20:17 Re: Gesigneerd door? Bericht door mark plaat » 28 jan 2022, 13:24 Citeer Ik vermoed Masorti Bijlagen Omhoog
Wilma1955 Offline Berichten: 2 Lid geworden op: 27 jan 2022, 23:31 Re: Gesigneerd door? Bericht door Wilma1955 » 28 jan 2022, 15:55 Citeer mark plaat Schreef: ------------------------------------------------------- > Ik vermoed Masorti Lijkt er in ieder geval wel op. Dank u. Ga ik mee aan de gang. Groet Omhoog