Herman Kruyder
Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
Re: Herman Kruyder
Bericht door gerspee »Ben het niet eens met je maar is iets om later te laten bekijken . De vraag van nu is de link tussen de twee schilderijen die ik vandaag gestuurd heb .
Bericht door uverb »Je mag het er niet mee eens zijn, maar ik heb er verstand van en jij niet.
Bericht door uverb »https://www.marktplaats.nl/v/antiek-en-kunst/kunst-schilderijen-klassiek/m1789402595-h-kruyder
Bericht door gerspee »Niet in mijn wereld waar de gebruikersnaam uverb mij niets zegt dus ook niet over kennis van de signaturen wel of niet gelijk gezet of veel later . Dus hecht daar niet teveel waarde aan als oordeel over de signatuur .
En dat was ook niet maar vraag maar de link tussen mijn schilderij en de uitvoering van de Israëlische kunstenaar en waarom het een gespiegelde uitvoering is van mijn doek . Meer niet en ga er vanuit dat als je er verstand van heb dat deze vraag dan ook door jou niet zo moeilijk moet zijn om te beantwoorden met logica en duidelijke antwoorden ?
En dat was ook niet maar vraag maar de link tussen mijn schilderij en de uitvoering van de Israëlische kunstenaar en waarom het een gespiegelde uitvoering is van mijn doek . Meer niet en ga er vanuit dat als je er verstand van heb dat deze vraag dan ook door jou niet zo moeilijk moet zijn om te beantwoorden met logica en duidelijke antwoorden ?
Bericht door van_oma »Ga nou eindelijk eens met dat ding naar een veilinghuis. Of naar de RKD. Of naar Auke van der Werff, de expert op Kruyder. Je loopt er al tijden op buitenlandse kunstforums over te posten, maar hun adviezen sla je in de wind.
Bericht door gerspee »Op andere forums staan en vragen is toch iets wat ik beslis als eigenaar van dit schilderij .
En of ik wel of niet contact opneem met en veilinghuis of expert of toch eerst zelf probeer nog meer informatie te vinden staat mij toch vrij ?
En met dhr. van de Werff heb ik 2x contact gehad per mail en per telefoon en daarna is het stil dus ? Misschien vond die het toch niet de moeite van langskomen en kijken maar meld dat dan even af toch ?
Dus stel ik een normale vraag op een zoals ze zeggen kundig forum en krijg van alles retour behalve een normaal antwoord op mijn vraag . Zelf zoeken is dan beter en komt vanzelf antwoord ergens .
En of ik wel of niet contact opneem met en veilinghuis of expert of toch eerst zelf probeer nog meer informatie te vinden staat mij toch vrij ?
En met dhr. van de Werff heb ik 2x contact gehad per mail en per telefoon en daarna is het stil dus ? Misschien vond die het toch niet de moeite van langskomen en kijken maar meld dat dan even af toch ?
Dus stel ik een normale vraag op een zoals ze zeggen kundig forum en krijg van alles retour behalve een normaal antwoord op mijn vraag . Zelf zoeken is dan beter en komt vanzelf antwoord ergens .