Doorgaan naar inhoud

Eyck?

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • gerard17 Offline
  • Berichten: 33
  • Lid geworden op: 13 mar 2017, 16:24

Eyck?

Bericht door gerard17 »
Wie kan mij helpen met dit schilderij?

Het doet mij denken aan Charles Eyck maar geen idee of dit een echt werk betreft of een leuk rommelmarkt werkje.

Ik kan geen signatuur ontdekken, de maat is circa 55 x 73 en is op hardboard/ spaanplaat geschilderd.

Bedankt alvast!

Groet, Gerard
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4

Re: Eyck?

Bericht door hildedriessen »
Ik zou met dit schilderij aankloppen bij het mijnmuseum in Heerlen: https://www.nederlandsmijnmuseum.nl/contact/
En bij https://www.veilingmaastricht.nl

Nee, voor de rommelmarkt is deze kwaliteit veel te goed. Deze maker heeft wel een academie doorlopen, denk ik. Voor Eyck vind ik het een beetje te rauw. Er zal vast ongesigneerd werk van hem bestaan, maar dat moet dan zeldzaam zijn. Mijn broer verzamelt Eyck en is dat nooit tegengekomen. Dit lijkt mee van een jongere en iets 'socialere' schilder.
  • gerard17 Offline
  • Berichten: 33
  • Lid geworden op: 13 mar 2017, 16:24

Re: Eyck?

Bericht door gerard17 »
Hallo Hilde,

dank je wel voor je reactie!
Ik zal het opsturen/doorsturen naar jouw suggesties - wordt vervolgd!

Groet, Gerard
  • gerard17 Offline
  • Berichten: 33
  • Lid geworden op: 13 mar 2017, 16:24

Re: Eyck?

Bericht door gerard17 »
Helaas is er nog geen duidelijkheid gekomen behalve dat werd aangegeven dat het inderdaad geen Eyck is.

Heeft iemand toevallig nog een idee wie dit gemaakt zou kunnen hebben?

Alvast bedankt weer voor de reactie!
Plaats reactie