vanderniet14 Offline Berichten: 1 Lid geworden op: 20 nov 2021, 12:10 Schilderij Bericht door vanderniet14 » 20 nov 2021, 12:16 Citeer Ik heb een schilderij met een molen, gesigneerd AVH Iemand een idee?? Omhoog
uverb Offline Berichten: 337 Lid geworden op: 18 jan 2016, 11:16 Re: Schilderij Bericht door uverb » 20 nov 2021, 14:36 Citeer Van een molen? Goh, komt me héél bekend voor. Volgens mij heb ik ooit ook een keer een schilderij met een molen gezíen. Maar ik kan me vergissen, hoor. Ik heb me in 1993 ook een keer vergist. Omhoog