- GrizleyBear Offline
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 aug 2021, 00:29
Wie heeft informatie
Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
Re: Wie heeft informatie
Bericht door Hart »Ik zou 'm in een oud lijstje zetten en naar de kringloop brengen.
- GrizleyBear Offline
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 aug 2021, 00:29
Re: Wie heeft informatie
Bericht door GrizleyBear »Ik dacht dat dit een serieuze site was maar aan dit soort reacties te zien zitten hier ook mensen op die net iets te weinig zuurstof hebben gehad bij de geboorte
Re: Wie heeft informatie
Bericht door Hart »Ja, de meesten hier weten helaas weinig over nagemaakt knoeiwerk door amateurs zonder talent. Dat is een lacune in onze kennis. Misschien moet je er een site voor starten.
- GrizleyBear Offline
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 06 aug 2021, 00:29
Re: Wie heeft informatie
Bericht door GrizleyBear »Denk dat u weinig kennis in huis heeft om deze tekening te beoordelen dat kan ik ook wel afleiden aan uw woord keuze anders geeft u mij u adres dan kunnen we zo verder discussiëren dit is zo kinderachtig en ik voel me hier net iets te groot voor dus zie ik graag u antwoord tegemoet of u het zelfde erin staat als ik
Re: Wie heeft informatie
Bericht door halloooNL »Thuisadres.........
Voel je jezelf op je teentjes getrapt.
Ga anders naar een erkende taxateur....betaal voor de taxatie en dan zie je dat het niks waard is.
U vraagt info.....en krijgt dat.
Het is zeer slecht gemaakt en heeft geen waarde.
Wilt u er niet van op aan.....zie bovenste heks met betaalde taxatie
Voel je jezelf op je teentjes getrapt.
Ga anders naar een erkende taxateur....betaal voor de taxatie en dan zie je dat het niks waard is.
U vraagt info.....en krijgt dat.
Het is zeer slecht gemaakt en heeft geen waarde.
Wilt u er niet van op aan.....zie bovenste heks met betaalde taxatie
Re: Wie heeft informatie
Bericht door halloooNL »GrizleyBear Schreef:
-------------------------------------------------------
> Denk dat u weinig kennis in huis heeft om deze
> tekening te beoordelen dat kan ik ook wel afleiden
> aan uw woord keuze anders geeft u mij u adres dan
> kunnen we zo verder discussiëren dit is zo
> kinderachtig en ik voel me hier net iets te groot
> voor dus zie ik graag u antwoord tegemoet of u het
> zelfde erin staat als ik
Ik heb u ook gerapporteerd........Beetje raar gedrag naar aanleiding van een gratis antwoord.
Nogmaals als u het niet zint er zijn genoeg mensen( taxateurs) die uw geld willen om te zeggen dat het niks is
-------------------------------------------------------
> Denk dat u weinig kennis in huis heeft om deze
> tekening te beoordelen dat kan ik ook wel afleiden
> aan uw woord keuze anders geeft u mij u adres dan
> kunnen we zo verder discussiëren dit is zo
> kinderachtig en ik voel me hier net iets te groot
> voor dus zie ik graag u antwoord tegemoet of u het
> zelfde erin staat als ik
Ik heb u ook gerapporteerd........Beetje raar gedrag naar aanleiding van een gratis antwoord.
Nogmaals als u het niet zint er zijn genoeg mensen( taxateurs) die uw geld willen om te zeggen dat het niks is