Is er iemand die deze naam kan lezen
Bericht door halloooNL »De eerste Foto Is wat onscherp zal zo een nieuwe maken.
De naam is voor mij moeilijk te lezen
Is het Russische?
De naam is voor mij moeilijk te lezen
Is het Russische?