Re: Meeuw van Rotterdam
Bericht door Therese »Beste allemaal,
Vía mijn oma heb ik 4 ingelijste potlood tekenen en van de Meeuw van Rotterdam. Erg Leuk om te lezen dat hij zoveel mooi werk heeft gemaakt.
Ik was ook op zoek. Mijn oma heeft in Dordrecht een Pensión gekookt , aan de binnenhaven-
De tekeningen zijn van de inrichting, de meubels Zoals die in die tijd waren.
Ik hoop dat de Meeuw nog leeft en mij wat kan vertellen over zijn leven en tijd in Dordrecht.
De tekeningen hebben voor mij veel waarde, ik kreeg ze van mijn oma daarvoor gaan ze nooit weg.
Lieve groet
Therese
Vía mijn oma heb ik 4 ingelijste potlood tekenen en van de Meeuw van Rotterdam. Erg Leuk om te lezen dat hij zoveel mooi werk heeft gemaakt.
Ik was ook op zoek. Mijn oma heeft in Dordrecht een Pensión gekookt , aan de binnenhaven-
De tekeningen zijn van de inrichting, de meubels Zoals die in die tijd waren.
Ik hoop dat de Meeuw nog leeft en mij wat kan vertellen over zijn leven en tijd in Dordrecht.
De tekeningen hebben voor mij veel waarde, ik kreeg ze van mijn oma daarvoor gaan ze nooit weg.
Lieve groet
Therese