Wie is de kunstschilder van dit schilderij?
Bericht door Bunt1234 »Hallo allemaal,
Dit schilderij is al een hele tijd is de familie en is in de jaren 50 door mijn oudtante geschonken aan mijn ouders.
Nu heb ik al wat onderzoek/navraag gedaan maar nog niet de kunstschilder kunnen achterhalen.
Dit schilderij is niet van Tie Hof, dat heb ik al van haar dochter te horen gekregen.
Gerrit Heemskerk (schilderijen-site.nl) kon mij helaas ook niet verder helpen.
Het kan natuurlijk een amateur kunstschilder zijn geweest die nooit bekend is geraakt.
Schilderij is misschien wel door een (amateur) kunstschilder gemaakt die woonachtig was in de omgeving waar mijn oudtante heeft gewoond.
Dat is in de omgeving Nijkerk, Hoevelaken, Amersfoort.
Wie kan mij meer vertellen over dit schilderij en/of de kunstschilder?
Alvast bedankt!
Mvg,
B
Dit schilderij is al een hele tijd is de familie en is in de jaren 50 door mijn oudtante geschonken aan mijn ouders.
Nu heb ik al wat onderzoek/navraag gedaan maar nog niet de kunstschilder kunnen achterhalen.
Dit schilderij is niet van Tie Hof, dat heb ik al van haar dochter te horen gekregen.
Gerrit Heemskerk (schilderijen-site.nl) kon mij helaas ook niet verder helpen.
Het kan natuurlijk een amateur kunstschilder zijn geweest die nooit bekend is geraakt.
Schilderij is misschien wel door een (amateur) kunstschilder gemaakt die woonachtig was in de omgeving waar mijn oudtante heeft gewoond.
Dat is in de omgeving Nijkerk, Hoevelaken, Amersfoort.
Wie kan mij meer vertellen over dit schilderij en/of de kunstschilder?
Alvast bedankt!
Mvg,
B