Kan iemand mij op weg helpen met dit schilderij...schilder? Eventueel waarde? Sorry maar ik ben niet in de mogelijkheid om de achterkant te fotograferen
annelies Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kan iemand mij op weg helpen met dit
> schilderij...schilder? Eventueel waarde? Sorry
> maar ik ben niet in de mogelijkheid om de
> achterkant te fotograferen
Ben je inbreker of zo? Om zulke duistere foto’s te plaatsen?
nee ik ben geen inbreker, het is zo een zwart schilderij als er geen licht op staat zie je bijna niets...ondertussen ben ik wel te weten gekomen dat het Pelouze zou noemen...is dit dan de schilder of de naam van het schilderij dat is mij niet bekend...er is een attest van een veilinghuis bij waarop Pelouze staat
ondertussen heb ik het certificaat gevonden het betreft een werk van Pelouse Leon Germaine genaamd houtsprokkelaarster. Iemand een prijsindicatie of meer over dit werk? Op internet kan ik niets vinden