Kent iemand deze schilder??
Bericht door Timmytim »Dit erfstuk heeft lang in de kast gelegen. Na veel zoekwerk ben ik er niet achter gekomen wie de schilder is. Kan iemand hier wat over vertellen?
De signatuur is AvdHeijden
Bij voorbaat dank!
De signatuur is AvdHeijden
Bij voorbaat dank!