Dat is van zulke matige foto's niet te zeggen. Kwaliteit zie je bij kleine schilderijtjes vaak pas bij scherpe vergroting van details. Het gezicht lijkt me niet erg kundig geschilderd, het lijf en de kleren weer wel. Craesbeek? Teniers? Doedelzakken komen bij veel schilders voor, vooral bij navolgers van Hendrick ter Bruggen e.d. Het paneeltje is inderdaad van rond 1700. Maar je moet er echt mee naar een goed veilinghuis (voor Den Haag: Venduehuis, Nobelstraat). Dat is het zeker waard, ook als het maar 'navolger van' of 'school van' blijkt te zijn. Misschien er is wel een verborgen monogram te vinden.