Doorgaan naar inhoud

Pentekening? Jeddah (Den Kamp)

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Dikkie1984 Offline
  • Berichten: 160
  • Lid geworden op: 19 jun 2020, 20:50

Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)

Bericht door Dikkie1984 »
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Het zijn pentekeningen. De naam is dunkt me Op den
> Kamp, als voorletter lees ik onder voorbehoud een
> P. Er zijn verschillende pentekenaars die Op den
> Kamp heten of geheten hebben.


Heb van 3 werken een foto van de naam gemaakt.......is het geen T
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • Dikkie1984 Offline
  • Berichten: 160
  • Lid geworden op: 19 jun 2020, 20:50

Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)

Bericht door Dikkie1984 »
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> scholte Schreef:
> -------------------------------------------------------
> > Het zijn pentekeningen. De naam is dunkt me Op
> den
> > Kamp, als voorletter lees ik onder voorbehoud
> een
> > P. Er zijn verschillende pentekenaars die Op
> den
> > Kamp heten of geheten hebben.
>
>
> Heb van 3 werken een foto van de naam
> gemaakt.......is het geen T


Zou dit hem zijn.......

https://nl.linkedin.com/in/frans-op-den-kamp-bb37904a
  • Dikkie1984 Offline
  • Berichten: 160
  • Lid geworden op: 19 jun 2020, 20:50

Re: Pentekening? Jeddah (Den Kamp)

Bericht door Dikkie1984 »
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Kolere, dat is verrekte scherp, Dikkie....


Dank je......zoeken lukt wel.
Maar met ontcijferen zijn jullie de beste.......

Heb die gene ook even een bericht gestuurd met de vraag of de werken van zijn hand zijn

Erg bedankt voor het meedenken
Plaats reactie