Dit schilderij heb ik een jaar of acht geleden gezien in het Gemeentemuseum te Den Haag. Ik vond het zo mooi dat ik er een fotootje van heb gemaakt. Weet iemand misschien wie de schilder ervan is? Ik hoor het graag.
Zo'n bekend museumschilderij kan je zelf ook vinden, hoor. Gewoon cursor op het plaatje, rechtermuisknop indrukken en op "Afbeelding zoeken op Google" klikken. Dan krijg je dit :
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Zo'n bekend museumschilderij kan je zelf ook
> vinden, hoor. Gewoon cursor op het plaatje,
> rechtermuisknop indrukken en op "Afbeelding zoeken
> op Google" klikken. Dan krijg je dit :
>
> https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZitfrv5PMO0dc0g37-1TjQ74Pj9t93eAlv6sRuZAf1izC8CTVeyydMNmaYNiu0MDxxElGucE2gkuybFAVsQI0gzMRg36GSzSMpYvpPAgXH5CqN1SkvJ5G_1itf2Z4ucDubEAMvZNtCTUfjAIjqiHNIDpSUhfZCXK9XwhaQC1Jadlw6RYH9ILWZvcc100EoHEUaBqyGc-auc2Plmy2CPSfAvOmNJWFC07u0Sqyjf4fkW4nCurLzeT3Tif3M3DhbK1zYIZPclbNrO_10mkSBBitcpvNvHe6N73IRf9bPmWg8H1lnu3hefavDxlUPZhb-9VSAfF7H6eqsOfbT9akDSRwqFqkrSZTAWA
sja, als je 't niet weet dan is dat blijkbaar ook een manier.