Tja. Persoonlijk doe ik geen moeite voor iemand die zulke klotefoto's aanlevert. Zou ik ook respectloos vinden tegenover de mensen die hier gratis hun kennis en ervaring ter beschikking van onbekenden stellen.
Klotefotoos? Het gaat om een snelle kiek bij een kringloopwinkel. Ik ga m iig aanschaffen voor 1 euro obv reacties. Vind m toch mooi hoewel ik nog geen uitsluitsel heb maar dat geeft niet
Iedereen hartelijk dank, vind m mooi dus ga m aanschaffen. Ik ben nog niet overtuigd met r. Hebbelinck omdat ik ca 6 identieke handtekeningen heb gezien maar allen niet gelijk aan r. Hebbelinck. Leuk, ik speur verder
Kaasje007 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Iedereen hartelijk dank, vind m mooi dus ga m
> aanschaffen. Ik ben nog niet overtuigd met r.
> Hebbelinck omdat ik ca 6 identieke handtekeningen
> heb gezien maar allen niet gelijk aan r.
> Hebbelinck. Leuk, ik speur verder
Hebbelinck is het sowieso niet.
(Denk dat mp kunst hooguit de naam uit de reactie van Dikkie1984 corrigeerde)