Doorgaan naar inhoud

Weet iemand iets over deze schilderij (Anonnay)

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Anonieme bezoeker Offline

Re: Toch wel gesingeerd maar moeilijk op de foto te krijgen

Bericht door Anonieme bezoeker »
scholte Schreef:
-------------------------------------------------------
> Eh... omschrijf dan eens waar die signatuur staat.
> Want ik zie niks. Je levert mooie scherpe foto's
> aan, maar ik kan ze niet lezen.


De signatuur staat er wel, in vaag lichtblauw gezet.
Zeer onduidelijk, bijna niet te zien.
Ik kan er helaas niets van maken
  • Anonieme bezoeker Offline

Re: Toch wel gesingeerd maar moeilijk op de foto te krijgen

Bericht door Anonieme bezoeker »
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ja het was voor mij ook moeilijk te vinden ik heb
> wat geprobeerd met zoom........
>
> De foto is verticaal anders was het moeilijk te
> zien.
>
> En ik heb het proberen na te tekenen.
> (Sorry heb niet zo een net handschrift)

Ik had geen hoge verwachtingen, toch even o.a. de lexica in gedoken en wat variaties op de vermeende (nagetekende) signatuur opgezocht.

Ik kom helaas geen streep verder, wellicht dat een ander alhier nog suggesties heeft.
Plaats reactie