Om een vraag te mogen stellen op dit forum zijn bepaalde voorwaarden opgesteld.
Één daarvan is bijvoorbeeld om een foto te plaatsen van het hele schilderij, een duidelijke foto van de handtekening (en die van u is dat niet) en eventueel ook een foto van de achterzijde van het schilderij.