Helaas is de beschildering in ieder geval niet van Cornelis Samuel Stortenbeker (1838 - 1885) zelf want hoe kan er een een schilderijtje van hem terecht zijn gekomen op een tegeltje van na 1950.
Ik denk dat het een transfer, een plakplaatje op een tegel is. Maar indien niet, geloof je serieus dat iemand die voor z'n brood muskaatvinkies op tegeltjes moest schilderen ergens in een boek te vinden is?
uverb Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik denk dat het een transfer, een plakplaatje op
> een tegel is. Maar indien niet, geloof je serieus
> dat iemand die voor z'n brood muskaatvinkies op
> tegeltjes moest schilderen ergens in een boek te
> vinden is?
Om u eerlijk te zeggen ben ik niet zo kundig als een aantal van de leden op deze site.
Ben ook nog redelijk jong 35 jaar
Het onderzoek naar antiek spullen is wat mij Interesse wekt.
Ik heb ook echt duizenden dingen.....
En tuurlijk ben ik 9 van de 10 keer ook benieuwd wat het waard is.