Tommy,
Even een tip. Plaats goede duidelijke foto's van de hele voor- en achterkant. Deze foto van het signatuur is echt te donker. Hierdoor verklein je aanzienlijk de kans op antwoorden
Hartelijk dank voor je reactie en tips. Dat ga ik z.s.m. aanpassen. Ik heb te makkelijk gedacht: met enkel de initialen weten de kenners vast genoeg. Dat zegt maar weer hoe weinig verstand ik hiervan heb...