Signatuur niet te ontcijferen, wel een lekker vlot schilderij
Bericht door Hummel_NL »Hallo,
De onvermijdelijke vraag...het lijkt een Nederlandse naam Hoog Bunikhoven, of iets van die strekking, maar zou goed een fantasie-signatuur kunnen zijn.
Lijst is ouder dan het werk, spanraam heeft ook leeftijd zo te zien. Acryl met paletmes, veel textuur.
Gezien het onderwerp zou het natuurlijk heel goed een product uit het verre oosten kunnen zijn, maar op de een of andere manier heeft het doek wel kwalitieit, is heel vlot gemaakt maar toch niet slordig.
Kortom ik weet het niet zeker, compositie en uitvoering lijkt me beter dan iets uit een schilderfabriek, maar ik ben geen expert.
grtz,
H.
De onvermijdelijke vraag...het lijkt een Nederlandse naam Hoog Bunikhoven, of iets van die strekking, maar zou goed een fantasie-signatuur kunnen zijn.
Lijst is ouder dan het werk, spanraam heeft ook leeftijd zo te zien. Acryl met paletmes, veel textuur.
Gezien het onderwerp zou het natuurlijk heel goed een product uit het verre oosten kunnen zijn, maar op de een of andere manier heeft het doek wel kwalitieit, is heel vlot gemaakt maar toch niet slordig.
Kortom ik weet het niet zeker, compositie en uitvoering lijkt me beter dan iets uit een schilderfabriek, maar ik ben geen expert.
grtz,
H.