kent iemand deze schilder
Bericht door MathiasW »Goedemorgen,
kent iemand deze schilder? het schilderij is niet gesigneerd. Ik schat dat het ergens uit begin van vorige eeuw komt. Heeft iemand een idee over de waarde van zo'n schilderij?
Bij voorbaat danken, verblijf ik met vriendelijke groet,
Mathias Wex
kent iemand deze schilder? het schilderij is niet gesigneerd. Ik schat dat het ergens uit begin van vorige eeuw komt. Heeft iemand een idee over de waarde van zo'n schilderij?
Bij voorbaat danken, verblijf ik met vriendelijke groet,
Mathias Wex