Doorgaan naar inhoud

Schilderij gesigneerd met H.L.

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

• Aukjes86 Offline

Schilderij gesigneerd met H.L.

Bericht door Aukjes86 »
Hallo,

Ik heb onlangs een schilderij gekregen van een soort heide/boslandschap met een klein riviertje erop. Het schilderij is gesigneerd met HL. Boven de horizontale poot van de L zit een streepje en onder de L ook... Nu vroeg ik me af wie deze schilder is. Iemand een idee.
  • Joostp1988 Offline

Re: Schilderij gesigneerd met H.L.

Bericht door Joostp1988 »
Goedenavond,

Mijn ouders hebben een schilderij ontvangen van een oom, met (denk ik) dezelfde handtekening (zie bijlage).

Weet dat het een longshot is, aangezien deze vraag jarenlang terug is gesteld. Maaaar, weten jullie wie deze schilder is?

Hoor het graag.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • mark plaat Offline

Bericht door mark plaat »
zie wel een vingerafdruk dus misschien via die weg eens proberen,of
een foto van het gehele schilderij en de achterkant is het doek of board
nietjes of spijkers , vormspieraam pfffff
zo maar een ideetje hoor maakt het voor ons ietsjes makkelijker
  • sytze Offline

Bericht door sytze »
Het is een overduidelijk product van de grote schildersfamilie Cox. Is al veel over geschreven op Museumserver. Ze zijn bekend door dit soort pastellen en olieverven van de Plasmolenkolonie en signeren vaak met die onleesbare C.

www.stichtingjacquesvanmourik.nl].

Qua waarde kunnen ze anno 2019 in de Kliko: https://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/kunst-schilderijen-modern/m1480112976-huub-cox-pastelschilderij-plasmolen.html?c=1cbcb1b540183caf56dfb1454bb6cfe2&previousPage=lr
Plaats reactie