Groot werk niet gesingeerd....amateuristische of iets goeds
Bericht door halloooNL »Het is heel kinderlijk geschilderd....maar soms zie je dat het ook iets goeds blijkt te zijn.
Ik zie nergens een naam.
Herkent iemand het werk
Ik zie nergens een naam.
Herkent iemand het werk