Doorgaan naar inhoud

Onbekende schilder/handtekening, schilderij ooit in bezit geweest van Kunsthandel gebroeders Koch

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

• MRCDKUNST Offline

Onbekende schilder/handtekening, schilderij ooit in bezit geweest van Kunsthandel gebroeders Koch

Bericht door MRCDKUNST »
Beste mensen,

Heb een schilderij waarvan ik de handtekening van de schilder niet herken, er staat K. EYM , K. EYN, K ZYN of K ZYM
Het schilderij is ooit in bezit geweest van Kunsthandel gebroeders Koch in Den Haag/ Rotterdam gezien de sticker die op de achterzijde staat, deze is genummerd met C8764 of C3764.

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!
Groet Marcel
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • Hart Offline

Re: Onbekende schilder/handtekening, schilderij ooit in bezit geweest van Kunsthandel gebroeders Koch

Bericht door Hart »
De aanhouder wint :) . Er staat niet EYM , K. EYN, K ZYN of K ZYM, maar K.Eger. dat is een pseudoniem van de schilder Gottfried Arnegger. Op ebay zie je dat de stijl klopt en ook een voorbeeld van zijn 'Eger' signatuur:

https://www.ebay.de/itm/2-x-Gottfried-ARNEGGER-g-1905-Motive-aus-Italien/152791861938?hash=item23931acab2:g:3wgAAOSwLF1X2pzc

Omdat we de hele voorstelling niet zien is de waarde moeilijk te taxeren. Zijn duidelijk topografische werk is namelijk duurder dan fantasielandschappen.
Plaats reactie