zou ook een van Gogh kunnen zijn...hi..
AUB iets meer gegevens zoals voorkant....achterkant...signatuur..cq monogram...
Maakt het voor ons iets makkelijker ...toch..
Zou leuk zijn een van Gogh ....ik heb dit schilderij gekregen en er werd mijn verteld dat het een Adriaan Vermunt is. Hoop dat je nu beter kan kijken op de foto s . Kan nergens een handtekening vinden maar ben een echte leek op dit gebied.
Zijn volledige naam is Adrianus Petrus Nicolaas Vermunt. Hij werd geboren in Den Haag op 14juni 1907 en is ook in Den haag overleden op 16-juli 1993. Hij heeft zijn kunstopleiding genoten in de avond aan de Akademie van beeldende kunsten in Den Haag. Hierna werkte hij als schilder, restaurator en kopiist uiteraard in Den Haag.
Zijn schilderijen leveren op een veiling over het algemeen zo'n honderd euro op of minder. Misschien in het buitenland meer geliefd dan in Nederland ivm zijn onderwerpkeuze.