Ja, da's knap geschilderd. Maar nog niet zo lang geleden. En niet in ouderwetse olieverf maar hedendaags acryl. Wat niet echt bij haar kostuumpje past. En ik denk daarom dat het uit het Verre Oosten komt. Ook dat het geen signatuur draagt wijst daarop. De Nederlandse handel bestelt zulke dingen met containerladingen, slimme galleristen kopen er een paar dozijn, laten op allemaal dezelfde verzonnen naam op zetten en flansen een levensloop van deze heer in elkaar. Zo vind je op veilingen werk van ene Renard, vaak strandgezichtjes. Op dit forum is meer over deze praktijken te vinden.