Informatie over maker natuur schilderij
Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
Moderator: admin
Re: Informatie over maker natuur schilderij
Bericht door gunther »beste,
er zijn heel wat hobbyisten vroeger en nu nog steeds die schilderen, en na verhuis of sterfgeval belanden deze schilderswerken meestal op de rommelmarkt.. het is dan ook moeilijk om uit dit werk meer informatie te halen. ook als de handtekening leesbaar is, zal het een doodlopende straat zijn.. zolang de schilder zich niet heeft geregistreerd als kunstschilder of zich mediageil heeft gemaakt wegens redenen (bv;acteur zanger of drugsbaron) is het onmogelijk deze te achterhalen, tenzij, iemand deze schilder heeft gekend via via..het werk zelf is eind jaren 70 begin jaren 80. niet oud dus, en geen antiek.. overigens, de schilder heeft geen primer gebruikt, en schilderde rechtstreeks op doek. mag, maar het oogt niet fijn. de olieverf wordt als het ware geabsorbeerd door het doek.
iedere info was welkom, met deze hoop ik dat je er iets mee bent;-)
er zijn heel wat hobbyisten vroeger en nu nog steeds die schilderen, en na verhuis of sterfgeval belanden deze schilderswerken meestal op de rommelmarkt.. het is dan ook moeilijk om uit dit werk meer informatie te halen. ook als de handtekening leesbaar is, zal het een doodlopende straat zijn.. zolang de schilder zich niet heeft geregistreerd als kunstschilder of zich mediageil heeft gemaakt wegens redenen (bv;acteur zanger of drugsbaron) is het onmogelijk deze te achterhalen, tenzij, iemand deze schilder heeft gekend via via..het werk zelf is eind jaren 70 begin jaren 80. niet oud dus, en geen antiek.. overigens, de schilder heeft geen primer gebruikt, en schilderde rechtstreeks op doek. mag, maar het oogt niet fijn. de olieverf wordt als het ware geabsorbeerd door het doek.
iedere info was welkom, met deze hoop ik dat je er iets mee bent;-)
Re: Informatie over maker natuur schilderij
Bericht door halloooNL »Zeker.....bedankt voor de uitleg.
Weer wat wijzer geworden.
Grt Van Emmerik
Weer wat wijzer geworden.
Grt Van Emmerik