Doorgaan naar inhoud

Vraag over schilderij

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Rosita24 Offline
  • Berichten: 3
  • Lid geworden op: 27 feb 2019, 09:42

Vraag over schilderij

Bericht door Rosita24 »
Ik kwam dit schilderij tegen. Nu zou ik het eventueel willen kopen maar aangezien ik helemaal geen verstand heb van schilderijen zou ik zomaar te veel kunnen betalen.
Ik vraag me dus af wat dit schilderij ongeveer waard is.

Het zou een schilderij zijn van frantisek dolezal.

Iemand die me er iets meer over kan vertellen?

Alvast bedankt.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • Tomjan88 Offline
  • Berichten: 68
  • Lid geworden op: 16 nov 2016, 19:30

Re: Vraag over schilderij

Bericht door Tomjan88 »
Hallo Rosita.

Als je de naam van de schilder in Google gooit vindt je al een heleboel. Ik kom ook zo maar wat verkoopresultaten tegen.
Maar ik vermoed dat dit schilderij EUR 425, waard is. Maar serieus, zet er gewoon even bij dat je het op Marktplaats hebt gezien.
Dat zie je direct als je op de schilder zoekt.
  • Rosita24 Offline
  • Berichten: 3
  • Lid geworden op: 27 feb 2019, 09:42

Re: Vraag over schilderij

Bericht door Rosita24 »
Sorry, het was niet mijn bedoeling om daar geheimzinnig over te doen. Ik wilde gewoon graag weten wat ongeveer de waarde is. Voor het zelfde geld betaal ik blind die 425,- voor iets wat 100,- waard is.
  • mp.kunst Offline
  • Berichten: 1303
  • Lid geworden op: 11 apr 2009, 23:59

Re: Vraag over schilderij

Bericht door mp.kunst »
Ik heb eerder ook gezocht naar de schilder die deze handtekening gebruikte en er toen iets over geplaatst op Museumserver.
https://www.museumserver.nl/phorum/read.php?4,24103,26830#msg-26830

Over Frans Doležal vond ik ook nog dit: http://www.krul.org/Genealogie/dole_al_frans_1070931922.html


Frantisek Doležal maakt abstracte schilderijen.
  • van_oma Offline
  • Berichten: 65
  • Lid geworden op: 30 jun 2018, 22:08

Re: Vraag over schilderij

Bericht door van_oma »
Wie een Maria met Kind wil, kan veel beter op Catawiki kopen. Dan betaal je in ieder geval ongeveer wat anderen er ook voor over hebben:

https://www.catawiki.nl/s/?q=madonna&sort=relevancy_desc
Plaats reactie