- Corine1965 Offline
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 07 feb 2019, 15:23
Ets/pentekening van Nürnberg en eentje zonder tekst...
Bericht door Corine1965 »Goedemiddag,
Weet iemand hoe of wat van deze 2 schilderijen?
Alvast bedankt voor de reacties en vriendelijke groet,
Corine
Utrecht
Weet iemand hoe of wat van deze 2 schilderijen?
Alvast bedankt voor de reacties en vriendelijke groet,
Corine
Utrecht