Doorgaan naar inhoud

Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • lecock47 Offline

Re: Schilderij van Jan van Vliet - bosgezicht

Bericht door lecock47 »
Hier in Frankrijk toevallig vanmiddag in Troyes een schilderij gezien van Jan van Vliet,( landschap)hier stond een beschrijving bij dat hij in 1896 is geboren Waar is mij ontschoten.
Wel stond erbij dat hij geemigreerd is na Canada en in de jaren 60 is overleden, mocht ik aankomende week weer in Troyes zijn zal ik proberen een foto van het geheel ( schilderij en levensloop) te maken
De prijs was iets van 300 Euro
  • Anonieme bezoeker Offline

Bericht door Anonieme bezoeker »
Beetje zoekwerk geef een J. Van Vliet die in Rotterdam in 1920 een schilderij aanbiedt aan de gemeente:

https://www.archieven.nl/nl/zoeken?mivast=0&mizig=210&miadt=184&miaet=1&micode=444.01&minr=1369299&miview=inv2
  • Henk1968 Offline

Bericht door Henk1968 »
Goedemiddag,
Heeft iemand inmiddels meer kunnen vinden over deze schilder? Ik heb zelf een bijna zelfde landschap in bezit, erg mooi.. alleen is onze beetje vergeeld door waarschijnlijk roken in huis van vorige eigenaar? Is dat veilig schoon te maken? Ik hoop dat iemand me iets meer kan vertellen?
Mvg Henk
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
Plaats reactie