- Gkejoesmax Offline
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 sep 2018, 14:47
Van wie is dit schilderij?
Bericht door Gkejoesmax »Dit schilderij hebben we 30 jaar geleden in een kunsthandel in Den Haag gekocht,nu ligt het al jaren op zolder en willen we het graag verkopen. Maar dan wil/moet ik wel weten wie het geschilderd heeft en mogelijk meer info of het een bestaande molen is.
Greet.
Greet.