Doorgaan naar inhoud

Vaasje

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Bertvee Offline
  • Berichten: 440
  • Lid geworden op: 07 jul 2013, 20:59

Vaasje

Bericht door Bertvee »
Wie zou met wat meer kunnen vertellen over dit vaasje.
Het ziet er uit als Japans of Chinees,
Het merktteken is ingebakken.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • mp.kunst Offline
  • Berichten: 1303
  • Lid geworden op: 11 apr 2009, 23:59

Re: Vaasje

Bericht door mp.kunst »
Japans Satsuma uit vermoedelijk 1930-1940. Ik denk dat het merkteken (slecht te lezen) kan worden vertaald als Nippon wat Japan betekend Massaal geproduceerd stuk. Waarde niet boven de 10euro.
Plaats reactie