- stephaniek Offline
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 26 jul 2018, 15:09
Signatuur Ets of gravure? met kauwtjes
Bericht door stephaniek »Ik ben gek op etsen en tekeningen en heb dan ook een hele verzameling hangen 
Deze vind ik heel erg leuk. Maar vraag mij af, Waar staat de R- voor?
Dank alvast * Stephanie
Deze vind ik heel erg leuk. Maar vraag mij af, Waar staat de R- voor?
Dank alvast * Stephanie