- geertfacteur Offline
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 25 nov 2017, 09:20
oud schilderij schepen
Bericht door geertfacteur »Hallo,
Ik ben thuis in het bezit van een zeer mooi, oud schilderij. Ik denk dat het een oude reproductie is van de zeeslag bij Texel van 1632. Ik heb een handtekening rechts onderaan het schilderij maar kan deze niet thuisbrengen en zou nu erg graag weten wie de maker is van mijn schilderij. Alvast van harte bedankt voor elke tip die mij dichter bij de maker brengt.
Ik ben thuis in het bezit van een zeer mooi, oud schilderij. Ik denk dat het een oude reproductie is van de zeeslag bij Texel van 1632. Ik heb een handtekening rechts onderaan het schilderij maar kan deze niet thuisbrengen en zou nu erg graag weten wie de maker is van mijn schilderij. Alvast van harte bedankt voor elke tip die mij dichter bij de maker brengt.