het witte huis van AT.Wensing
Bericht door demasan49 »Ik ben in het bezit van een schilderij gemaakt door AT. Wensing. van het witte huis [geldersekade en 4 leeuwenbrug} te Rotterdam geschilderd in 1920 .
Gaarne wil ik weten of dit in het kenners land een bekende schilder was. schilderij is 70/50 cm
Gaarne wil ik weten of dit in het kenners land een bekende schilder was. schilderij is 70/50 cm