Doorgaan naar inhoud

Anton Pieck reprodukties

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

• M.C. van Driel Offline

Anton Pieck reprodukties

Bericht door M.C. van Driel »
Ben in bezit van 5 stuks reprodukties van Anton Pieck met bakkerij taferelen, afmeting ± 500x400 mm.
Zijn in goede staat.
Wie kan mij aan tip helpen om deze reprodukties op een goede manier aan de man te brengen.
Wat is de waarde van zoiets?
Alvast dank voor de moeite..

• Joke Offline

Re: Anton Pieck reprodukties

Bericht door Joke »
: Ben in bezit van 5 stuks reprodukties van Anton Pieck met bakkerij taferelen, afmeting ± 500x400 mm.
: Zijn in goede staat.
: Wie kan mij aan tip helpen om deze reprodukties op een goede manier aan de man te brengen.
: Wat is de waarde van zoiets?
: Alvast dank voor de moeite..
Hier een reaktie op uw vraag, ik ben onlangs in het Anton Pieck museum geweest en daar ston een reproduktie te koop aan geboden van zijn laatste onafgemaakte tekening voor 150 gulden deze was wel ingelijst. Ik hoop dat u wat heeft aan deze informatie helaas kan ik dat niet betalen anders had ik het wel gekocht.(Het museum staat in Hattum op de Veluwe misschien een idee voor u om er eens te gaan kijken) Met vriendelijke groet Joke

• gerrie Offline

Bericht door gerrie »
: Ben in bezit van 5 stuks reprodukties van Anton Pieck met bakkerij taferelen, afmeting ± 500x400 mm.
: Zijn in goede staat.
: Wie kan mij aan tip helpen om deze reprodukties op een goede manier aan de man te brengen.
: Wat is de waarde van zoiets?
: Alvast dank voor de moeite..
Wat de waarde is kan ik niet zeggen, ik denk dat dit ligt aan hoe oud ze zijn. Ik ben zelf sindskort Anton Pieck gaan verzamelen en zou ze dus misschien wel willen kopen als je weet wat je er voor wilt hebben.
Gerrie Drinkwaard

• Bas Straten Offline

Bericht door Bas Straten »
lees een berichtje van eind vorig jaar. De Anton Piecks al aan de man gebracht? kijk anders eens bij onderstaande site. ben wel geinteresseerd in gemeenschappelijke verkoop.
gr,
Bas
netARTs
  • Gert Slavenburg Offline

Anton Pieck gesigneerde/genummerd

Bericht door Gert Slavenburg »
ben geinteresseerd in gesigneerde
genummerde litho's van Anton Pieck,
in het bijzonder oude stads gezichten. Stuur email met beschrijving of foto indien U iets te koop heeft.
  • Toby-USA Offline

Re: Anton Pieck Glass Etchings

Bericht door Toby-USA »
I have 5 Glass etchings, Toy Shop is one. I am trying to find information as to their value and where I might purchase similar pieces. Thank you for any help you can give me
  • altena Offline

Bericht door altena »
: : Ben in bezit van 5 stuks reprodukties van Anton Pieck met bakkerij taferelen, afmeting ± 500x400 mm.
: : Zijn in goede staat.
: : Wie kan mij aan tip helpen om deze reprodukties op een goede manier aan de man te brengen.
: : Wat is de waarde van zoiets?
: : Alvast dank voor de moeite..
: Wat de waarde is kan ik niet zeggen, ik denk dat dit ligt aan hoe oud ze zijn. Ik ben zelf sindskort Anton Pieck gaan verzamelen en zou ze dus misschien wel willen kopen als je weet wat je er voor wilt hebben.
: Gerrie Drinkwaard
Plaats reactie