Schilderij Kv Dijk
Bericht door aartw54 »Goedemorgen
Ik kreeg vanmorgen van me tante deze schilderij vond heb mooi maar ben wel benieuwd naar de oudheid en de waarde eventueel
Het is van K v Dijk
Vr Gr A.welgraaf
a.welgraaf@upcmail.nl
Ik kreeg vanmorgen van me tante deze schilderij vond heb mooi maar ben wel benieuwd naar de oudheid en de waarde eventueel
Het is van K v Dijk
Vr Gr A.welgraaf
a.welgraaf@upcmail.nl