Doorgaan naar inhoud

Havengezicht J. Rijnders

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • pmulder Offline

Re: Havengezicht J. Rijnders

Bericht door pmulder »
Dank voor uw bijdrage. Het is qua stijl zeker vergelijkbaar met het schilderijtje waarmee deze discussie begonnen is ... Óf Marc Rijders óf ik heb zeker belangstelling als u het van de hand zou willen doen ... Met vriendelijke groet, Peter Mulder
  • mieke48 Offline

Bericht door mieke48 »
Hallo Marc
Welke informatie wil je nog hebben , ik heb dat schilderij gekocht bij Kunsthandel Oenema in Rijswijk (als die nog bestaat ) zo ongeveer in 1990.En heb daar 1000,00 Gulden (toen nog ) voor betaald.
In 1995 is het schoongemaakt en gerestauteert, het heeft vele verhuizingen meegemaakt en de lijst is daar niet beter van geworden, ondanks al mijn zorgen.
Het past niet in mijn moderne woonkamer en staat maar steeds op zolder, zonde want het is echt een leuk ding.
Ik wacht op je antwoord .
Groetjes Mieke
  • pmulder Offline

Bericht door pmulder »
Hallo Mieke,

Naar aanleiding van jouw bericht heb ik de hele discussie nog eens doorgenomen.

In eerdere bijdragen heb ik aan jou gevraagd om een foto (via e-mail) van het schilderij dat je nu aanbiedt.

Daarnaast heb ik van belangstellende Goderbauer ook nog geen reactie ontvangen.

Is dit misschien een goede gelegenheid om deze twee nog uitstaande zaken nieuw leven in te blazen?

Met vriendelijke groet, Peter Mulder
Plaats reactie